hej :D

nu har jag gjort klar alla läxor jag hade som skulle in innan helgen och med mer än 2 timmar marginal! det är helt otroligt :D jag trodde jag skulle vara med den stora baannen idag men sen kom jag på attt jag ska jobba imorgon så jag var tvungen att åka hem till pärornen <3 idag var skolan otroligt kul! jag hade först 3 timmars dans som var superkul!

sen hade vi mattelektion men läraren var borta så det slutatde med att vi lyssnade på gamla klassiker och många dansede på borde xD var en jätterolig dag! nu ska jag läsa lite vampire academy så vi ses! ciao!

är det någon som håller med om att Ben Barnes ska spela Dimitri i filmen Vampire Academy?   det tycker iallafall jag! han är så himla snygg!   puss alla söta! // Gran

XOXO Gran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0