Tjenare! // Gran

nu sitter jzg hemma framför TVn med lite chips och dricka, men fy va onyttig man känner sig! men jag har faktiskt haft en och en halv timme dans ( som var as jobbig idag :/ ) och en timmer vanlig idrott, så jag tycker jag förtjänr att vara lite onyttig!
imorgon blir det nog att gå på bio med några kompisar och sen kanske vi hittar på nått annat kul att göra ^:^ men vi ska nog se nån skräckfilm, för det är så himla kul! jag älskar att kolla på skräckisar på bio, inte för att jag tittar så mycket när jag väl är där...
jag är en sån himla fegis! jag sitter och håller för ögonen och skriker " vad händer?! " hela tiden, så får nån sitta och berätta hela tiden! så jag recomenderar att inte kolla på skräckis med mig ;) tihi :)
puss och kram Gran
XOXO Gran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0