Tisdag?!

Jag skriver nu men ag vet ej hur mycket det blir, jag är ganska trött och orkar inte skriva.... Jag tycket att vi alla ska skicka komentarer om Grans prickar, som hon lägger upp utan att skriva något, Jag kan inte övertala henne för hon lyssnar inte på mig, när hon hat tråkigt brukar hon skicka den pricken till mig! man vet inte direkt vad man ska svara eller om man ska svara + att Gran älskar komentarer. Vi har inte riktigt fattat hur man svarar så vi skriver på bloggen. Jaja, jag vet det låter korkat men sånna är vi! Och alla älska det! <3




Den här bliden kommer upp när man söker på gran och grus, jag tycker att den passar!

P.S Jag är den snygga (Gran)


XOXO Grus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0