shopping- humör! // Gran

gud vad jag vill shoppa just nu! tur att jag inte är i nån affär får då skulle jag vara pank nu! men gud, jag har så mysket jag vil köpa! jeans, underkläder, tunika mm. saker som jag faktiskt behöver oxå!
det är lite konstigr för jag är på bra humör och är ändå på shopping humör! för annars så brukar jag alltid shoppa när jag är deppig, men inte alltid!

Grus kallar mig shopaholic, men det är inte sant! kanske lite...nej, faktiskt inte! jag kan håla mig om jag måste, men jag älskar att shoppa! jaja, jag kan ju inte gärna gå ut och shoppa vid den här tiden så kjag får väl sättta mig framför teven men en kopp varm chooklad så länge1
ses, alla söta och rara!
XOXO Gran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0