Hej // Gran

nu är jag hemma från dansen idag :D var faktiskt väldigt roligt, jag gjorde ganska rätt idag ^:^ jag och Grus har dessvärre haft ett bråk, fast det är ingen som märker det :) bara vi två förståss ;) men jag hatar att vara sur på Grus, och ibland måste man ju vara det oxå! men så får hon mig att börja skratta innan jag hunnit ens berätta varför jag är sur -.- men inte idag! vi måste reda ut vissa saker, fast  jag hatar att göra det -.- vi verkar ha en dålig period, vi har bråkat 2 ggr den här veckan och det är nåstan mer än vad vi nåsin har gjort, så nått måste ju ha hänt? men vi kanske är med varandra för mycket, så vi få väl börja att vara med lite nadra oxå ;) puss och kram

XOXO Gran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0