Hej bloggen! // Gran

hejsan, allihopa! nu är jag ätligen hemma från jobbet! och vet ni..? idag så fick jag stänga stället! det var jättesvårt, för jag hade ingen aning om hur man gjorde, men det gick iallafall bra till sist! sen åkte jag till Grus och hämtade en bok som jag ska läsa, hon klagade jätttemycket över hur jobbigt det hade varit att låna den, men hur svårt kan det vara att lpna en bok...? -.- haha, men det var snällt av henne iallafall! nu ska jag gå och raka benen hade jag tänkt! för vi ska kanske ha dans på scenen imorgon, och då får man inte ha håriga ben! det syns jättetydligt i strålkastarna! jag bara varnar er! sen ska jag packa kläder och så vidare! nämen gud vad jag har skrivit mycket nu då! nu ska jag sluta skriva! puss och kram!
<-- fett söt va? ^:^
XOXO Gran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0