Hej bloggen! // Gran

nu är jag äntligen hemma igen! har haft dans till nu förstår ni! det är ganska strssigt med danser som man inte kan till föreställingen, som man måste öva på! så det äe därför jag inte har skrivit så mycket idag!
ja, idag var det ju nationella prov i NO! men det gick ju som det gick, det var väldigt svårt, så jag chansade typ på mer än hälften! men när vi skulle förbereda labb gick det iallafalll bättre! för det kunde jag sen innan och hade pluggat just på det, så det gick väldigt bra! :D
nu är det bara 3 nationella prov kvar :D
nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, så det blir ett Hejdå! kul att ni läser våran blogg!
P.s Grus skriver mest imorgon, för då hinner jag nästan inte skriv alls! :D
<-- jag gillar vattenfall! det är därför jag lägger upp en random bild på vattenfall! :D<3
XOXO Gran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0