Godmorgon! // Gran <3

Morrn! men jag har dock varit vaken ett tag nu, min kompis smsa kl 9 på morgonen! vem är ens uppe så tidigt på en söndag? men hon hade läst en bok som jag oxå läst, och i den var det ne person som dog, så hon bvar tydligen tvungen att berätta det för mig :) fast jaf redan visste det -.-
sen blev hon sur på mig för att han dog, inte sur på riktigt men ändå :D men sen kunde jag såklart inte sommna om efter det :/ så jag kåg och läste och sen gick jag upp och kollade på tv, där det inte fanns ett sk*t att kolla på -.-
jaja, snart ska jag åka och hämta Grus, och så ska vi på genrep! det ska bli kul iallafall! jag älskar att stå på scenen! man får en sån kick av det!
jaja, ha en bra dag alla sötnosar! <3
En av många roliga djurbilder.<-- fett söt va? ^:^
XOXO Gran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0