Godmorgon! // Gran <3

morrn morrn, alla läsare! idag är jag hemma, för jag är sjuk :( min familj tror det beror på sömnbrist, jag sover en 6 till 7 timmer per dag och på helgerna jobbar jag eller är med kompisar så jag förstår dem npg :)

men jag hinner inte sova längre! jag har alldeles för mycket att göra! så jag är hemmma från skolan idag, som är lite synd för jag skulle gått med kompisar på bio idag på en film jag jättegärna vill se! men det går ju inte nu :/ en till tråkig sak är att min kompis fyller år idag!

och jag är inte där och grattar henne! men jag ska snart lägga in ett inlägg bara för henne! så jagfkommer nog skriva ganska mycket idag! men ni andra får ha det så bra!
värme, sommar åhh vad jag längtar! sommar 2011, komsi komsi! <33
XOXO Gran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0