Godmorgon! // Gran <3

japp, nu är jag vaken! fattar inte att jag kunde vakna så tidigt! hatar att gå upp tidigt! Men nu så ska jag nog snart in till stan men farmor :) farfar fyller år så fvi får se om vi hittar nått ) men det är så svårt att köpa saker till sin farfar!

jag vet inte riktigt vad man ska hitta på, men det löser sig väl! sen så ska jag plugga hella helgen, jippie -.-
men ibland måste man göra det oxå! men nu så ska jag väl sluta skriva! hoppas alla får en bra dag! jag ska skriva lite mer när jag kommer hem från stan, så vi hörs pch ses! <3
¨
<-- Gran
<-- Grus :) detta är så jäv*la typiskt Grus att säga! hon säger alltid det här! och jag blir lika irriterad varje gång! jag är en så himla morgontrött person så man får inte upp mig ur sängen! och så kommer hon men sin pigga röst och bara " rise an dshine! fatta vad man blir irriterad! men detta händer bara ibland, när hon sova här eller jag där, eller om hon ee så jobbig och ringer på morgonen! men spklar jag gillar henne iaf ^.^
XOXO Gran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0