Dax att hoppa i säng! :)

Shosan! Hur kan Gran skriva så mycket hela tiden? jag fattar inte. Jag tycker att jag har skrivit mycket men till skillnad från Gran skriver jag inte ett s*it... Jaja, vi är ju vänner så jag ska bara se det som en fördel. Jag ska snart glida ner under täcket och låta sömnen komma, jag vet inte om jag är trött men att sova låter väldigt lockande. Imorron är det skola igen men det känns ganska lungt. Jag ska bara dricka kaffe och leee, så kommer allt att bli bra =D





Sov sött<33

XOXO Grus

Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

kram

2011-03-13 @ 22:19:33
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Lavransalisha

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2011-06-27 @ 10:37:19
URL: http://lavransalisha.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0