4 timmars dans/idrott idag! // Gran

idag har vi haft dans i 3, 5 timmars dans samrt en timmes idrott! jag blir helt slut! men dansen är förstås kul, men man ska inte överdriva! sen hade vi bara en halvtimme på oss att gå och äta! och vi skulle äta ute! så behöver man åtmisnstone 2 timmar, iallafall Grus och jag ;)

imorgon blir det lugnt igen iallafall, då är det kort skoldag och sen tror jag det blir bio med några kompisar! :D men vi får se vad det blir, det vet vi inte än! men det är måga vi vill se ;) det går ju så mycket på bio nu som alla vet! men nu måste jag gå, jag ska hinna duscha oxå! puss och kram skumbanan! <333


-- ett sånt här tangent bord vill jag ha till min dator! fast den skulle försås ätas upp innan den kom till an vändning, men jag skulle helt klart uppskatta den ! p.s nu vet du vad du ska köpa tll mig i födelsedagspresen, Grus!

XOXO Gran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0