hej!

nu har juh Grus berättat vad vi har gjort, alltså varit hos brandman, det var jättemysigt! och idag har jag jobbat, sen har jag haft en kväll hemma med glass ochfilm och mig själv :D det är det första gången jag är hemma en kväll på 3 veckor, så det var jätteskönt! äntligen har man vilat upp sig igen! imorogn är nog sista dagen jag bloggar innan jag åker till italien ;) nja, jag skrivet väl nått på måndag oxå, för jag åker inte förens vid 3-4 hemmifrån ;) nu ska jag sluta och gå och sova, puss och kram! ciao!
XOXO Gran

Kommentarer
Postat av: Linnea Lundstedt

Hej hej vad kul dina inlägg är! kommer med all säkerhet läsa igen. :) Ha en rolig helg (:

2011-06-28 @ 13:28:02
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0