hej! :D

jag vet att jag inte missa att skriva igåe, men jag var men Manda :D hon kom till mej efter jobbet och sov hos mig :D vi kollade på "black swan", den har jag velat se ett tag :D den var bara random :o men det var kul att kolla på den :D sen när vi skulle osva så kom det massa blixtrar och det åskade jättemycket! :O så amanda kunde inte sova utan nattlampa, s vi bråka om det, och hon vann :( sen fick inte jag sova för hon ville inte va vaken själv, och hon kunmde inte sova :O så jag fick vara nvaken tills hon somna, och då somnade jag också :D sen på morgonen, kl7, väckte ett åskmuller oss, det var det läskigaste jag varit med om! det var nog precis ovanför oss för huset skakde nästan :O ja nu har jag skrivit för mycket! ciao :*

<-- denna var bara random :O jag rekomenderar den inte! <3
<--- detta är inte den riktiga bilden, bara nån random bild ^^

XOXO Gran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0