ciao!

idag och igår har jag varit med sojan :p igår var vi ute med båten och bada och glömde helt bort tiden tills vi kom på att vi var lite sena....så vi fick roo på som f*n men det gick bra, vi kom NÄSTAN i tid ;) sen åkte vi med hennes familj till ängsö, först badade jag och sojan i 2 timmar! utan att gå upp! :O sen åkte vi och kolla på spöken på ängsö slott! vi såg 2 konstiga saker och en bankade i en vägg! jag höll på att skita på mig! :O va jättekul men lite läskigt! idxag har vi bara kollat på harry p potter halvblodsprinsen, det var oxå jättemysigt! och nu är jag hemma och börjar jobba 8.20 imorgon...kul -_- nu ska jag gå ut till poolen och ta ett dopp :D arivederjchi!
<-- ängsö slott ;)
XOXO Gran <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0