wow! Gran har lärt sig hur man skriver! thihi ^.^

ja, ni ser att det inte bara är jag som skriver! vet ni vad jag skulle vilja göra? jag skulle vilja gå och kolla på Gullivers resor som går på bio! :p
jag vet...inte så intresant kanske ni tänker, och att det finns massa bättre filmer nu! men jag vet! men Gullivers resor var min faoritbok när jag var liten ^.^
min farmor läste den för mig när jag var liten och den betyder jättemycket för mig! men ingen utav mina kompisar vill gå på den med mig :( jag vet att den låter tråkig, men ni kanske blir överraskade! den kan vara bra! det handlar om Gulliver som kommer till putteland, med massa små månniskor...okej jag fattar att denna beskrivning inte får er att vilja se den så nu ska jag bara hålla tyst! haha :)
men nu mst jag gå och bada! puss på er alla sötnosar! // Gran
p.s den finns i 3D! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0