Tja Tja Bloggen!!

Hej jag måste bara säga att jag inte fattar hur Gran orkar skriva hela tiden... Har hon inget annat att göra? Om du läser detta så svara gärna Gran! Iaf, jag har varit hemma idag och försökt sova. Det var skönt att slippa gå upp. Jag börjar bli friskare nu så att planera något med tjejerna ee hög prioritet. Jag vet fortfarande inte vad jag ska skria här men när något spännande händer i mitt liv så kan jag väll skria det <333

Jag vill även säga tack till alla som kollar på bloggen, det gör oss väldigt glada =D



Ha en fortsatt trevlig kväll

XOXO Grus!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, alla är ju sjuka så det inns int mycket att göra! men med släkten finns det int heller så mkt att göra! och jag skriver vrje gång jag går in på fb, och det är ofta! :D

2011-02-24 @ 19:44:45
URL: http://granochgrus.blogb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0