Nu är jag hemma igen // Gran

ja, jag har varit med min gullis kusin idag då! barnvakt, haha ;) hon är helt ubnderbar! hon skrattar en massa, och gråter nästan aldrig :D så jäkla söööt!
annars har jag bakat lite, och ätit mat med alla de andra ;)
nu ska jag nog gå och bada! jag ska ligga där i ångorna och sen kommer fet jobbiga...ansiktskmask, ansikts skrubb, body skrubb, shaampoo, balsam, ansiktvatten...mm. fast det är skönt att ta hand om sin kropp ibland! sen ska jag bara liggga och läsa! läser en bra bok förresten! av P.C Cast ;) Den utvalde heter den! jg recomenderar en till er som gillar att läsa och inte tröttnar så fort!
men nu måste jag gå! ha det så gott! kram på er! // Gran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0