Nu är jag äntligen hemma!

jag har inte haft en ledig stund hemma på 2 dagar! men det visste ni ju redan ;)
har varit med mina kusiner idag :D efter jobbet såklart ;) dom är 6, 5 och 6 månader!
alla 3 är supergulliga! samt min moster och hennes kilee ;) dm bjöd på kyckling, inrullat i bacon, med potatis och sås! supergott var det! och sen kaffe och glass till efterätt ;) ( hylla kaffe!)  dom har faktiskt supergott kaffe där! det är inte för starkt men inte heller blaskigt!
men min mista kusin är så himla söt! ( hon som var 6 månader) hon ler hela tiden! och hennes skratt är helt otroligt! jag älskar när bebisar skrattar, och hon gör det så ofta dessutom! ( älskar dig, plutt!)
nu ska jag sluta prata om mig självv och lägga in lite blondin skämt och annat ;) kram på er// Gran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0