Nån annan som älskar pappa tröjor?

haha, löjlig fråga tror jag många säger just nu! men jag är seriös! jag älskar att ha på mig min pappas tröja! den är så stor och mysig! jag älskar att ha sånna på mig!
det bästa är att man kan ju inte ha byxor till en så stor tröja! jag gillar inte byxor! de kliar >.<
men det är okej, men dem är oxå obehaglig! det är därför jag älskar att ha stora tröjor (alltså pappa tröjor på mig)
men är det seriöst att jag gjorde ett helt inlägg om pappa-tröjor! haha ok ;) puss på er // Gran

Kommentarer
Postat av: Markkarine

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-12-15 @ 11:59:44
URL: http://markkarine.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0