MIn dag // Gran

idag har bara varit en slapp-dag. jag har inte haft en slapp-dag på jättelänge, utom för nån vecka sen när jag skulle varit i skolan men blev insnöad :/

men idag var alltså en slpp-dag och jag hade  nästan glömt hur skönt det är men oxå hur tråkigt det är!
jag skulle vart med Grus och en till men det blir såklart sjuka, dem! så nu vet jag inte vad jag ska göra..:/
jag tror jag ska ringa nån annan och kanske åka in och sola ( solarium asså )

men jag vet inte riktigt...Men vet ni vad jag gjorde idag! jag hittade min älsklingsfilm från när jag var liten! jag tyckte den var asbra när jag var liten, gud vilken dålig smak jag hade! nejdå bara skojja ;) det var "Svanprinsessan" :)

tycker faktiskt den var jättemysig, särkilt nät man kröp ner i soffan men en filt och varm chockladmjölk, när det storma som värst ute :D det kan vara myysigt ibland <3

soffpotatis, det är jag det ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0