Inte en slapp-dag till!

har absolut inget att göra! blir snart astrött på att bara vara hemma! jag skulle varit men Grus och en till idag men som jag sa tidigare på är båda sjuka! och vet ni vad..jag tror oxå jag börjar bli sjuk!
det orkar jag bara inte med! och jag har absolut ingen lust att jobba! jag ska jobba fredag - lördag! :/
men jag ska göra så mycket jag bara kan, resten av sportlovet! även när jag jobbar så SKA jag ut och göra nått på kvällen ^.^
jag har kollat på pirates of carabien 3 idag. fast jag kollade inte klart :/ man  har sett den så många gånger så tillslut tröttnar man :/ men Johnny Depp är så himla snygg! vid det här laget kanske ni redan vet att jag tycker det :?
han och Ben Barnes är mina idoler kan man nog säga! många tycker Ben Barnes inte är så snygg, men jag tycker att han är såå söt!
här kommer 2 bilder på mina idoler då! det blev en bild på när Johnny depp är Jack Sparrow för då tycker jag han är snyggast! hoppas ni gillar dom! kram // Gran

Kommentarer
Postat av: Ida Kohlén

Ben Barnes är ju en fröjd för ögat!!!

2011-03-16 @ 10:38:44
URL: http://idakohlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0