Hej bloggen! // Gran

idag var det första dagen i skolan efter sportlovet då! var det bara jag om inte kunde hålla ögonen öppna under första timmen? trodde inte han märkte nått men efter lektionen sp sa han:
- jag har varit med om folk som sovirt på lektionerna, men aldrig en kl 9 på måndagar!
men hallå! det är ju då man är tröttast ju! då ska man egentiligen sova! :o
sen var jag och fikade med gran och en annan :D jättemysigt var det!
men en sak hände! jag fick ingen choklad-bit till min kaffe latte! fatta vad sur jag blev! man ska få choklad till kaffelatten på det cafeet! jag har alltid fått det! men inte idag inte...
men annars var kladdkakan supergod! men extra grädde såklart! nu måste jag kila...ska försöka lägga in lite skämt och så vidare, senare. men nu måste jag äta! ses senare! :D
vi kan ju låtsas som om han är i skolan ;) puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0