Hatar falska vänner!

vem hatar inte falksa vänner? sånna som man fikar med och som håller på med " åhh, gumman! älskar dig! finns här alltid" och sen vänder en ryggen så fort man verkligen behöver dom!
man ska se till att de vänner man har är äkta! för en äkta vän är bättre än 100 falska! och det är sant och inte bara ettt talesätt!
om det blir jobbigt hemma eller i skolan eller inte vet jag, då ska man kunna komma till sin kompis för stöd, man ska kunna ringa mitt i natten, vilken tid som helst. en äkta kompis ska finnas där!
ni andra falska tjejer som låtsas bry er men inte gör det, ni gör mig så jävla förbannad, jag hoppas att alla inser att man inte ska vara sån!
dessa tjejer har så liten självkänsla som det bara går! väx upp säger jag bara!
älskar er andra, alla ni tjejer som vågar vara er själva, och jag ber er att inte tåla falska vänner! ni är värda så mycket bättre! // Gran
kom  ihåg detta! och låt er inte luras av falska stenar!<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

hej jag har en tävling där du kan vinna ett valfritt smycke! du får supergärna vara med: klicka på länken här under :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/tavling-12-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

2011-02-23 @ 09:24:10
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Noahanneli

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2012-06-28 @ 10:50:30
URL: http://noahanneli.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0