God morgon! // Gran

godmorgon alla glada! vad ska ni göra idag då? själv skulle jag varit med en kompis, men jag hade ingen skjuss :/ och i detta vadret kan man inte åka mope häller! inte för att jag skulle kunnat göra det iallafall :( jag har int tagit kortet än, klarar inte teorin! blir jätte irriterad! men det ska väl gi tillslut, hoppas jag!
men jag kanske ska träffa släkten idag! min små kusiner och så :D är det nån annan som gillar familjesaker?
jag gör det, men är nog hellre med kompisar!
nu undrar jag! vilken är eran favorit chips? mina är överlängset Svenska Landtchips Gräddfil! der säljs inte överallt men den är supergod! och bäst av allt! när man köper dem hjälper man SOS barnbyar! haha, så kom ihåg att testa dem! <3 <3
MUMS! // GRAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0