dagens blondin-historia! <3

blondiner springer in i huset till mamman:
-mamma,mamam! idag räknade vi i skolan! de andra kunde bara räkna till 4 men jag kunde räkna till tio! lyssna!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10! det är för att jag är blond, mamma!
- ja, det är för att du är blond,gumman!
nästa dag...
-mamma,mamma! idag skulle vi säga alfabetet! jag kunde till i! de andra kunde bara till D! lyssna, mamma!
a b c d e f g h i ! hörde du! det är för at jag är blond, mamma!
-ja, et är för att du är blond, älskling
nästa dag,...
.mamma, mamma! idag hade vi gympa och alla gömförde sina bröst. och vet du,mamma? jag hade störst!
( visar upp sina 80 D ) det är för att jag är blond , mamma!
- nej,hjärtat! det är för att du är 25 år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0