mysigt! <3 //Gran

hade en jättemysig dag med några vänner jag inte är med så mycket, och det var jättekul! jag har dock ingen aning om vad vi gjorde, men det var kul iallafall! hon vi var hos har ett jätteroligt såel, man är typ ninjas och slår varandra, och det är så jävla roligt! särskilt när jag vinner och hon är så jävla dålig förlorare ;) det är roligast! sen har vi typ åkt lite moppe, för att jag ska träna ;) ätit kladdkaka, som var nästan flytande, mums ;) nu ska jag gå ut och springa ( har gjort det typ 3 dagar i rad, känner mig fett sportig) men jag får se hur långt det blir ;) hejdå så länge! <3
<-- det här var inte rätt spel men nån liknande ;) <3
XOXO Gran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0