morrn! // Gran

det här är ju inte sant! jag vaknade kl halv tio, occh nu kan jag inte somna om! :o man ska bara inte vakna så tidigt på påsklovet! nu är jag jätteledsen :/ men jag hoppas på att bli gladare! för en kompis kanske ska komma hit idag ( en av dem jag var med igår) och då kommer det bli jättekul! men jag har ingen aning om vad vi ska göra :/ men vi hitt väl på nått ;)
jag tror inte jag kommer vara nått mer med Gran på hel lovet, även fast vi planerat att vara bara vi två för en gång skull, men det knaske är bra för oss att få en paus från varandra, vi har bråkat lite mycket på sistone  :/ vi är ju med varandra hela tiden annars, vi har ju samma kompisgäng, och åker buss tillsammans varje  morgon, så jag hoppas vi inte tröttnar på varandra ;) nu ska jag gå och läsa, om jag nu inte kan somna om :/ <3
<-- jag kan inte sova! -.-
XOXO Gran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0