hej!

nu är jag hemma igen, ska nog till Grus och sova över, myysigt! jag gick på bio med min kompis, hon ville heta " den stora bananen" men jag tänkte att det kunde misstolkas, så hon får bara heta min kompis ;) vi kollade på Red riding hood, och den var skitbra! trots all dålig kritik den har fått, var det en av de bästa jag sett ;)
men nu så ska jag inte till Grus iallafall, hon svarar inte i telefonen, och nu har det gått en timme sen vi skulle höras av typ, så jag skiter nog id et :/

men tillbaka till red riding hood! min kväll var superbra! särskilt med den där filmen i slutet :) först träffade jag Mandis i stan och vi gick runt och shoppade lite, plus att vi köpte 2 jättecoola tröjor! men den dem kan jag tyvärr inte lägga upp på bloggen :/ sen kom ialafall " den stora bananen" ( fniss, fniss) men då skulle mandis gå hem för hennes morfar och mormor kom ;) men bananen och jag skulle iallafall äta, men när vi gick runt och kollade alla cafeer så kom vi på att det var påskdagen, när alla affärer stänger vid typ 3, yippie! haha, så det slutade med att vår middag blev chips och melon ;) men det var gott det oxå kan jag säga! men nu måste jag gå och plugga ;) ciao!
XOXO Gran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0