hej :)

har varit lite dålig uppdatering, jag vet :/ men vi har varit hos en kompis i helgen, och det var jättemysigt! vi satt och pratade i flera timmar, occh det var jätteskönt att reda ut saker och ting. man har så mycket att prata om! vi var fyra stycken, och det är perfect när man vill prata! man kan inte prata när man är för många, för då vill nån säga nått men så pratar en annan och då blir det bråk. jaja, nu ska jag sätta mig och kolla på film :D
antingen, Eclipse, just like heaven eller tonårsliv :) var så länge sen jag såg någon av dem :) men jag ska se vad jag väljer ;)
en sak till bara till Grus: jag kan inte få internet på min dator hemma! vi har förstörst nåt!! :/ jag ringde pappa men han fattde ingenting heller så jag vet inte hur det blir...jaja, ville bara att du skl veta det ;)<3
<-- så jäkla cool! :D
XOXO Gran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0