Det var länge sedan :)<3

Hej jag har inte gjort inlägg på jätte länge. Jag vill säga att  jag har en bra anledning men det har jag inte :/ Jag har bara inte varit hemma. Jag åkte till en kompis i tisdas, sedan åkte vi till en annan kompis och hade en mysig kväll ;). I onsdas sov jag hos min kompis och nu är det torsdag. Det var mina dagar men det blev inte så mycket mer. Jag har idag köpt "påsk-ägg" till Gran. Jag skulle gärna berätta vad hon fick men hon har pracis lärt sig att läsa så... Men jag kan lägga upp en bild :)



(ps. Gran ingen annan kan se den häller!)


XOXO Grus

Kommentarer
Postat av: Gran

jag ser den juh....^.^<3

2011-04-21 @ 17:24:38
Postat av: Grus

Gran: Ser du sakerna på bilden? ;)

2011-04-21 @ 19:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0