Dagens inlägg :)

Tjaba nu skriver jag... jag hade helt glömt bort att jag borde skriv, jag oc Gran har nämligen en överänskommels om att vi ska lägga in minst 3 inlägg var vare dag... Det har ju inte gått så jätte bra men jag är nu på mitt andra eftersom att jag la in et runt 3 i natt ;) Jag skall snart gå till sängs, orkar inte plugga eller något sådant ikväll utan skall bara vila mig och hoppas på att jag orkar morrondagen. Jag länktar nästa alltid till resan med Gran till skolan, det är mysigt men sen att behöva vara i skolan, det suger. Jag har städat rummet och duschat nu på kvällen. Jag kom hem vid typ 2, halv 3 (pm) idag och slände mig direkt på soffan jätte skönt. Det var väll min dag i en lite konstig ordning:P


MMM, kan man få välja vem man vill drömma om? I sånnafall så vet jag vad vem jag skall välja ;)

P.s Har ni sätt tatueringen? Jag älskar tatueringar! SOOO HOT<33 det står så här:

"To die would be one big adventure"

XOXO Grus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0